fbpx

Rewolucyjny napęd na tylne koła z imponującym w pełni niezależnym zawieszeniem!

R-Trak łączy stabilność, komfort i niezrównane właściwości jezdne. Zawieszenie klasy motoryzacyjnej (SRS), amortyzujące osobno każde z czterech kół i wyjątkowe umiejscowienie środka ciężkości, zapewnia przyczepność i płynną jazdę niezależnie od terenu. Kompaktowy rozmiar bazy przekłada się na lepszą zwrotność i łatwe manewrowanie w ciasnych przestrzeniach. R-Trak jest idealnym wyborem dla użytkowników prowadzących aktywny tryb życia!

Specyfikacja


MODEL

R-Trak

RODZAJ NAPĘDU

Tylny (RWD)

KOŁA NAPĘDOWE (PRZEDNIE)

3x14" (pompowane/pełne)

4x14” szerokoprofilowe, terenowe (pompowane/pełne)

KOŁA SAMONASTAWNE (TYLNE)

9” (pełne)

KOŁA ANTYWYWROTNE

4”

PRĘDKOŚĆ

10,6 km/h

5,6 km/h z podniesionym siedziskiem

PRZEŚWIT

10 cm (do podstawy ramy)

PROMIEŃ SKRĘTU

653 mm

DŁUGOŚĆ

884 mm (bez podnóżków)

SZEROKOŚĆ

616 mm

ZWIESZENIE

Niezależne, klasy motoryzacyjnej (SRS)

ZASIĘG

do 28 km

AKUMULATORY

2x 75 Ah (AGM, 12V)

UDŻWIG

136 kg

ELEKTRONIKA

Q-Logic 3, Q-Logic 3e, VR2, NE+

DOSTĘPNE SYSTEMY SIEDZISK

TB-Flex

TRU-Balance 3

 

 

Cechy


  • Napęd na tylne koła
  • Nowoczesny wygląd w wielu kolorach
  • Niezależne zawieszenie klasy motoryzacyjnej (SRS)
  • Światła LED wbudowane w ramiona kół przednich i błotniki
  • Ćrashtested: ISO7176-19
  • Niezrównane właściwości jezdne i jakość jazdy
  • Zaawansowana stabilność i łatwe pokonywanie przeszkód
  • Najlepsza trakcja przy jeździe na wprost z dużą prędkością

 

Formularz


YMEDIA.pl